sâmbătă, 28 septembrie 2013

Stare

Azi nu mă simt aşa bine. Poate e din cauza vremii..nu ştiu. Ăăm..m-am uitat în spate, mi-am adus aminte de toate lucrurile pe care le-am făcut înainte, cum m-am comportat cu unii, ce am făcut cu alţii, am văzut cât de multe greşeli am făcut şi da..nu e bine deloc. Am ieşit afară la o ţigară..mi-am pus muzică şi am explodat în plâns. M-am descărcat de tot ce simţeam în acel moment, de toată fericirea, tristeţea şi ura pe care o aveam în bine. Am făcut alegeri greşite de care acum îmi pare rău. Am alungat oameni buni de lângă mine şi i-am lăsat pe cei răi să îmi schimbe viaţa. Mi-am pierdut timpul cu oameni de la care nu trebuia să mă aştept la nimic. Am pierdut oameni care au ţinut şi cred că ţin la mine extrem de mult doar pentru că am fost egoist şi pentru că nu mi-a păsat de ce simţeau ei pentru mine. Acum sunt ca o clădire şi toate lucrurile rele din trecut se întorc şi mă demolează. Nu mai rămâne nimic din mine şi am să ajung să fiu ca o ruină. De multe ori am această stare în care simt că totul dispare şi că eu sunt doar un personaj anonim, dar acum e diferit. Acum..simt ceva şi nu e ceva bun. Acum tot ce aveam dispare, în fiecare zi, cuvânt cu cuvânt, persoană cu persoană şi până la final nu am să mai am nimic.
Chiar aseară vorbeam cu un prieten despre partea întunecată din mine şi îmi spuse că el speră să ies din acest întuneric. Dar cum ? Nu am cum să ies din starea asta când pierd în fiecare zi cam tot ce mă defineşte, nu am cum să ies din starea asta când nu sunt fericit şi nu am lângă mine lucruri de care am nevoie.
Dar na..e doar o stare, sper că o să îmi treacă în curând şi totul o să fie bine. Bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu