miercuri, 25 septembrie 2013

Eu

Păi am zis să scriu ceva ca prima postare, să mă prezint puţin. Mă numesc Roşie. Defapt nu mă numesc aşa, dar..aşa o să mă ştiţi voi. Nu ştiu ce să zic despre mine, mă cunosc dar nu îmi place să mă descriu ci să fiu descoperit. Sunt gay. Ce bucurie pe capul meu. Chiar este, pentru că mă simt bine aşa cum sunt chiar dacă mai sunt oameni proşti prin jurul meu care nu înţeleg chestia asta. Eh..se mai întâmplă. Sunt..liniştit dar şi greu de controlat câteodată. Sunt diferit şi neînţeles, îmi place mult ciocolata şi să mă plimb dar şi să scriu. Am foarte mulţi prieteni. Defapt nu..am doar 3, dar sunt buni şi ăia. Să fii gay..e cam greu. E greu din cauza oamenilor care au o percepţie foarte proastă despre noi ăstia gay. Şi e şi normal. Doar poponari şi dive masculine se promovează, care se dau drept gay binefăcători şi care luptă pentru nişte cauze pe care nici ei nu le înţeleg. Dar din nou..asta e. Aş vrea să încerc să schimb mentalitatea oamenilor despre persoanele ca noi dar nu prea am cum. Sunt mic..minor şi nimeni nu m-ar băga în seamă. Poate am să reuşesc prin acest blog.
Ştiu că dacă cineva o să citească blogul ăsta o să mă considere un laş pentru că nu mi-am arătat identitatea, dar nu e pentru că nu aş vrea. E pentru că, cum am mai zis, oamenii nu înţeleg acest lucru şi da, îmi e frică. Deja am primit bătaie pentru că sunt aşa cum sunt, şi chiar nu mai am chef de alta.
Da..cred că e destul pentru o primă postare aşa că..bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu