vineri, 27 septembrie 2013

Întrebare

Wuh..weekend, în sfârşit. A fost o săptămână aglomerată dar a fost okay. M-am cunsoscut mai bine cu colegii noi şi sunt chiar de treabă. Bine..nu toţi dar majoritatea sunt okay.
Mă gândeam zilele astea cum să le spun la ai mei de mine. Dar nu cred că am să o fac. Şi sunt multe motive de ce nu cred că am să fac asta. Ai mei sunt cam homofobi..bine, mai mult mama, şi asta mă enervează la culme. Chiar nu îi înţeleg. Îmi şi imaginez faţa lui mama dacă află că eu sunt gay. După cred că m-ar da afară din casă pentru că ea nu acceptă persoanele gay. Mi-a spus asta de mult timp şi mi-a zis că dacă aş fi gay să îmi găsesc altă casă. Ura din nou pentru mine. E trist ce mi-a zis dar m-am obişnuit. Tata cred că ar reacţiona bine pentru că am vorbit cu el despre asta într-um mod mai indirect şi a zis că nu are nici o treabă cu persoanele gay şi că atâta timp cât eu am să fiu fericit o să fie bine. Dar nici lui nu i-ar place deloc să afle că sunt gay, chiar deloc. Şi ştiu că dacă le-aş spune, mi-ar interzice o mulţime de chestii şi nu o să fie bine deloc.
După..îmi vin sute de întrebări în cap. Ce o să creadă familia ? Ce o să zică oamenii care mă cunosc ? Cum o să fiu tratat după ? Cum o să le explic prietenilor mei ? O să mai am prieteni ? Totul o să fie normal ?
Dar defapt am răspunsurile la toate întrebările astea. De familie nu îmi prea pasă şi nici de oamenii pe care îi cunosc. Aşa sunt eu şi mă simt okay aşa. Prietenilor mei am să le explic pe scurt şi la obiect. Dacă o să înţeleagă ar fi perfect, dacă nu..e bine şi aşa şi cred că majoritatea nu o să îşi termine prietenia cu mine pentru că am doar prieteni okay şi de calitate care m-ar înţelege. Şi nu..nimic nu o să fie normal dupa ce mi-aş face coming out-ul. Pentru că lumea e rea şi în loc să îmi vadă partea frumoasă din mine, doar o să arunce cu noroi în mine şi nu o sa fie deloc fain, o să fie chiar urât şi am să mă simt foarte rău. Familia ştiu că nu o să mă înţeleagă şi niciodată nu am avut aşteptări mari de la ai mei. Ei au foarte mari aşteptări de la mine dar eu de la ei nu primesc nimic. Doar mă întreţin şi le sunt recunoscător pentru asta..dar doar atât. Câteodată îmi doresc mult mai mult de la ei şi aici nu mă refer la bani sau alte chestii. Din nou zic, noroc că o am pe Caisă şi ea îmi este alături şi mă înţelege. Măcar atât.
Deci da..mi-aş face coming out-ul în orice moment dar ştiu că după nu o să mai fie nimic la fel. Totul o să se schimbe pentru mine şi nu o să se schimbe deloc în bine şi nu vreau asta.Oamenii doar m-ar batjocorii, aş fi tratat diferit şi lumea nu m-ar înţelege deloc. Mi-aş piedre câţiva prieteni şi nu vreau asta pentru că ţin mult la prietenii mei, aş pierde ajutorul din partea părinţilor şi nu m-aş putea descurca singur. Nu sunt pregătit încă să mă descurc singur. Aşa că am să stau în continuare în umbră, am să mă ascund şi o să încerc să mă prefac că totul e bine. Bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu